Haydar dümene sorulan ilginç sorular.

1 hocam benim penisim sağdan ölçünce 19 cm soldan ölçünce 18 cm geliyor. bu bir hastalık mı?**
2 hocam bende 17 cm penis var ama karşımdaki bağırmıyo acaba bende mi sorun yoksa onda mı?.
3 hocam benim penisim kışın 16cm,yazın 21 cm oluyo.şimdi bana soranlara ben ne diycem.arkadaşlar ortalamasını al diyorda ben yine de bir uzmana danışayım dedim evet hocam sizce benimkisi kaç cm?
4şimdi hoca küresel ısınma var ya. bütün insanlar biraz dinlense 1-2 hafta kadar sende sittir olup gitsen bu ülkeden düzelir mi acep küresel ısınma
5 Sııçarken zikim kalkıyor, acaba ipne miyim ben ya? hocam ne deyon?
6 hocam geçen gece annemle babamın odasından garip sesler geliyodu.sonra babam banyoya girdi,duş aldı çıktı.sonra bende duşa girdim işim vardı duş aldım hamile kalır mıyım babamdan
7 hocam erkek arkadaşım boşalırken bayıldı acaba kalıcı bir hastalığı olabilir mi?
8 hocam anal denediğim kadın osurursa kimyasal bir tepkime olur mu
9 hocam anadolunun ücra bir köyünde 35 yaşında bir kızım.diğer arkadaşlarımla bir araya gelince bikaç patlıcan bulup birbirimizle oynuyoruz.yine böyle birgünde kullandığımız patlıcan ismini vermek istemediğim arkadaşım nurten’in içinde kaldı bi daha da çıkmadı.acaba bekareti bozulmuş mudur?
10 hocam insan insani siker mi?,insanliga sigar mi bu..belli bi boy siniri var mi hocam
11 hocam sapık mısınız yoksa tipiniz mi öyle gösteriyor?
12 bahçıvan sofore sofor asciya asci usaga sonra hepsi usaga denkleminde usaga bi haksızlık yapıldığını düşünüyorum. bahcıvan sofore gecirdikten sonra, sofor baska birine gecirebiliyor. sofor asciya geçirdiğinde asci da baska birine gecirebiliyor fakat usaga geçirdiklerinde usak kimseye geçiremiyor. hatta hepsi tekrardan usaga toplu giriş yapıyor. usak olmak çok mu sakıncalı yoksa gora’da bi haksızlık mı var? cevap verirseniz sevinirim hocam, bunalımlardayım
13 sayın haydar hocam,ben 18 yaşında xx şehrinde oturan bir kızım.annemlerin evde olmadığı bir gün dayımın oğlu ile şakalaşırken ilişkiye girdik.daha önceden bakkalın oğlu ve üst kat komşumuz necla ablanın kocası ile de şakalaşmıştım ama dayımın oğlu ile şakalaştığımızda çok canım yandı.acaba dayımın oğlunda bir sorun mu var.
14 merhaba hocam,ben anadolunun bir köyünde çobanlık yapan 19 yaşında bir gencim.sorum şu;koyunlarla ilişkiye girdiğimde penisimde bir yanma oluyor,jilet gibi işiyorum.aynı sorunu keçilerde yaşamıyorum.eşek zikerken hiç keyif almıyorum hocam,acaba eşek mi folloş yoksa ben mi ibneyim?çok zor durumdayım hocam lütfen yardım edin.
15 haydar bey anadolunun ücra bir köyünde 31 yaşında evli ama mutsuz bir gencim.penisim normal halde 19 santim iken kalkınca 5 santim oluyor.eşimle cinsel ilişkiye giriyorum ama 5 yıldır bekareti bozulmadı. acaba tıp imkanları dahilinde eşimin kızlık zarını biraz daha öne çekme imkanımız var mı?
16 haydar bey eşime aşırı sigara içtiğinden dolayı 3 ay önce doktorlar tarafından rahim kanseri teşhisi kondu. halbuki benim yanımda sigarayı hep ağzıyla içiyordu? bağlantı kuramadım, aydınlatırsanız sevinirim...
17 şişme kadına aşık oldum ne yapcam? çıkma teklif etsem kabul eder mi?
18 hocam kız arkadasimla iliskiye girerken spermlerim kız arkadasimin kulagina kacti. acaba kulak zari yırtılmışmıdır?*
19 hocam! eşim şehrin su şebekesinin bağlı olduğu baraja boşaldı.bende evde ordan gelen suyla duş aldım hamile kalır mıyım?
20 hocam götüme şemsiye girdi açılırmı.
21 hocam eşimin vajinası yamuk nasıl düzelttirebilirim
22 haydar hocam yardım edin. 29 yaşında evli kadınım, önceki gün evde tek başıma mastürbasyon yaptım. sonra fark ettim yüzüğüm parmağımda değil. akşam sancı başladı. eşim ilişki istiyor, ben kaçıyorum. şimdi ne yapacağım?
23 hocam dayımın oğluyla beraber otuzbir çektik ben ibne miyim?
24 hocam aynadan götüme bakarak dans ediyorum, üf göte bak falan dersem ibne olur muyum

Bu blogdaki popüler yayınlar

Knight Online Genel Bilgiler ve Tüyolar

Rebirth item upgrade yöntemi knight online

Tecavüz +18